The Media Exchange voegt buitenlandse zenders toe aan portfolio

Mensen die vanuit Nederland naar buitenlandse radiostations luisteren, krijgen vanaf vandaag op Nederland gerichte commercials te horen.

Hiervoor is The Media Exchange in Nederland een samenwerking aangegaan met TargetSpot, TargetSpot verzorgt wereldwijd de reclameverkoop voor meer dan 15.000 digitale radiostations. Vanuit Nederland wordt er maandelijks 3 miljoen keer naar buitenlandse digitale zenders geluisterd.

 taergetspot

Arthur Hoogendijk CEO The Media Exchange;” dit is een hele mooie aanvulling op ons huidige portfolio. We streven ernaar om alle online audio aanbieders te ontsluiten voor de Nederlandse markt vanuit één centrale punt’’.

Eric van der Haegen Country Manager Benelux TargetSpot: ‘’We zijn zeer verheugd met deze samenwerking. The Media Exchange is dé speler in Nederland op het gebied van digitale radio en zeker met hun partnership met OMS. We hopen The Media Exchange te kunnen helpen om bureaus en adverteerders te overtuigen dat digitale radio een veelbelovend medium is, zeker met alle reporting- en targeting mogelijkheden die we kunnen bieden’’.


Bron: http://www.adformatie.nl/nieuws/bericht/automated-traded-nu-ook-voor-radio/